Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen, voor meer informatie of vragen over onze producten kunt u mailen naar: contact@yogini.nl.

U heeft een bestelling geplaatst maar uw winkelmandje blijft leeg?

Het probleem is: Internet Explorer 11 (Windows 8.1). Op uw computer is Internet Explorer 11 geïnstalleerd. Het probleem kunt u verhelpen door boven aan op uw beeldscherm op het 'radertje' symbool te drukken. Ga naar 'Instellingen voor Compatibiliteitsweergave' en voeg Yogini.nl toe. Mocht dit niet lukken of zijn er andere problemen neem dan contact met ons via e-mail contact@yogini.nl of telefoonnummer 0224-541154.

 

De website geeft aan: Transactie niet gelukt, maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven?

Soms zit er een storing tussen alle meewerkende betalingsinstellingen. Zodra uw betaling bij ons bijgeschreven staat, gaan wij over tot de verzending van uw bestelling.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Waarschijnlijk is de orderbevestiging in uw spam-box geplaatst of uw e-mailadres is niet juist gespeld. N.B. Ziggo laat soms geen e-mail van ons naar u doorkomen, Ziggo heeft een te hoog ingestelde beveiliging en e-mails komen bij ons als “ onbestelbaar c.q. Delivery Status Notification (Failure)”’ retour.

 

Ik wil mijn order annuleren, is dit mogelijk?

Dit kan op een ieder door u gewenst moment door middel van een e-mail contact@yogini.nl met het verzoek tot annuleren.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Maandag tot met vrijdag vóór 17.00 uur besteld en betaald - mits op voorraad - dan ontvangt u uw bestelling in 99% van de gevallen binnen 1 á 2 werkdagen. Uitgezonderd het weekend en feestdagen.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Een zending wordt retour genomen mits het artikel is voorzien van de originele en onbeschadigde verpakking. De verzendkosten komen voor rekening van de consument. U dient vooraf contact met ons op te nemen middels een e-mail. Zodra wij het product in ongebruikte staat, en zonder gebruikerssporen retour hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag van het product.

 

Ik wens verschillende kleuren van een product, maar de korting wordt niet doorberekend?

U kunt bij uw bestelling op onze site één kleur aangeven, ons systeem rekent automatisch de korting uit. Bij de adresgegevens kunt in het vakje “uw bericht aan ons” uw verschillende kleurwensen kenbaar maken.

 

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Uw bestelling ophalen kan van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur (tussen 13.00 uur en 13.30 uur zijn wij gesloten).

Ons bezoeken kan van dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 15.30 uur  behalve (tussen 12.30 uur en 13.30 uur). Graag per e-mail uw bezoek met ons afstemmen, zodat u er zeker van kan zijn dat wij aanwezig zijn.

Het kantoor van onze webshop is gevestigd aan de Weereweg 28 a, 1732 LL te Lutjewinkel. Graag ontvangen wij vooraf een berichtje wanneer u wenst langs te komen. N.B. er is geen pinmogelijkheid ter beschikking, contant betalen is daarom gewenst.


Is er een inlog op de site voor wederverkopers?

Wij hebben (nog) geen inlog mogelijkheid. De prijzen die op onze site staan zijn groothandelsprijzen. Mocht u grotere hoeveelheden willen bestellen, dan verloopt de verkoop via e-mail. Wij zullen dan bekijken of wij eventueel een extra korting kunnen toepassen.

 

Hebben de Raja meditatiekussens een rits?

Het meditatiekussen heeft een binnenhoes met rits en is gevuld met boekweitkaf. Ook de buitenhoes is voorzien van een rits. Zo kunt u het meditatiekussen naar wens ophogen of juist lager maken en is het binnenkussen eenvoudig (in zijn geheel) te verwijderen om bijvoorbeeld de hoezen te wassen.

 

Hebben de overige ronde meditatiekussens een rits?

Deze meditiekusssens hebben een kleine rits waardoor het niet mogelijk is het binnenkussen er in zijn geheel (met vulling) uit te halen.

 

Meerdere kleuren bestellen en toch in aanmerking komen voor korting?

Dat kan. Wanneer u meerdere kleuren wilt bestellen zijn de kortingen ook van toepassing. Voer dan eerst een kleur in voor het totaal aantal kussens dat u wenst te ontvangen. Bij het invoeren van de adresgegevens is onderin ruimte "uw bericht aan ons". Geef hier de gewenste aantallen en kleuren aan die gewenst zijn om te ontvangen.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW ?

Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW, wijzigingen voorbehouden.

em_brand_01.jpg
em_brand_02.jpg
em_brand_03.jpg
em_brand_04.jpg
em_brand_05.jpg
em_brand_06.jpg
em_brand_02.jpg
em_brand_02.jpg 
em_brand_07.jpg
em_brand_08.jpg
em_brand_09.jpg