Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen, voor meer informatie of vragen over onze producten kunt u mailen naar: contact@yogini.nl

> Vraag:

U heeft uw bestelling geplaatst maar uw winkelmandje blijft leeg?
Het probleem is: Internet Explorer 11 (Windows 8.1)

Antwoord:

Op uw computer is Internet Explorer 11 geïnstalleerd. Het probleem kunt u verhelpen door boven aan op uw beeldscherm op het 'radertje' symbool te drukken. Ga naar 'Instellingen voor Compatibiliteitsweergave' en voeg Yogini.nl toe. Mocht dit niet lukken of bij andere problemen neem dan vrijblijvend contact met ons op: contact@yogini.nl of 0224-227341.

 

>Vraag:
Uw website geeft aan: transactie niet gelukt, maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven?

Antwoord:
Soms zit er een storing tussen alle meewerkende betalingsinstellingen. Zodra uw betaling bij ons bijgeschreven staat, gaan wij over tot de verzending.

 

>Vraag:
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Antwoord:
Waarschijnlijk is de orderbevestiging in uw spam-box geplaatst of uw e-mailadres is niet goed ingetypt.
N.B. Ziggo laat soms geen e-mail van ons naar u toe doorkomen, Ziggo heeft een te hoog ingestelde beveiliging en e-mails komen bij ons als “ onbestelbaar c.q. Delivery Status Notification (Failure)”’ retour.

 

>Vraag:
Ik wil mijn order annuleren, is dit mogelijk?

Antwoord:
Dit kan, op een ieder door u gewenst moment, door middel van een e-mail met het verzoek tot annuleren.

 

>Vraag:
Wanneer komt mijn bestelling aan?

Antwoord:
Maandag tot met vrijdag vóór 17.00 uur besteld en betaald – en mits op voorraad - dan ontvangt u uw bestelling in 99% van de gevallen, binnen 1 á 2 werkdagen. Uitgezonderd het weekend en feestdagen.

 

>Vraag
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Antwoord:
Een zending wordt retour genomen mits het artikel is voorzien van de originele en onbeschadigde verpakking . De verzendkosten komen voor de consument / koper. U dient vooraf contact met ons op te nemen, middels een e-mail. Zodra wij het product in ongebruikte staat en zonder gebruikerssporen retour hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag van het product.

 

>Vraag
Ik wens verschillende kleuren van een product, maar de korting wordt niet doorberekent?

Antwoord:
U kunt bij uw bestelling op onze site één kleur aangeven, ons systeem rekent automatisch de korting uit. Bij de adresgegevens kunt in het vakje “uw bericht aan ons” uw verschillende kleurwensen kenbaar maken.

 

>Vraag
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Antwoord:

Uw bestelling ophalen kan van maan- tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur (tussen 12.30 en 13.30 uur gesloten)


Ons bezoeken kan van dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 15.30 uur (tussen 12.30 en 13.30 uur gesloten) Graag per mail uw bezoek met ons afstemmen, zodat u er zeker van kan zijn dat wij aanwezig zijn.


De webshop is gevestigd aan de Weereweg 28 a, 1732 LL Lutjewinkel. Graag ontvangen wij vooraf een berichtje wanneer u wenst langs te komen. N.B. er is geen pin-mogelijkheid ter plekke, contant betalen is daarom gewenst.


>Vraag
Is er een inlog op de site voor wederverkopers?


Antwoord:
Wij hebben (nog) geen inlog mogelijkheid. De prijzen die u op onze site staan zijn groothandelsprijzen. Mocht u grotere hoeveelheden willen bestellen, dan verloopt de verkoop via de mail. Wij zullen dan bekijken of wij eventueel een extra korting kunnen toe passen.

 

>Vraag
Hebben de Raja meditatiekussens een rits?


Antwoord:
Het meditatiekussen heeft een binnenhoes met rits en is gevuld met boekweitkaf. Ook de buitenhoes is met een rits, over de gehele omtrek, voorzien. Zo kunt u het meditatiekussen naar believen ophogen of juist lager maken en is het binnenkussen eenvoudig (in zijn geheel) te verwijderen om bijvoorbeeld de hoezen te wassen.

 

>Vraag
Hebben de overige ronde meditatiekussens een rits?


Antwoord:
Deze meditiekusssens hebben een kleine rits waardoor het niet mogelijk is het binnenkussen er in zijn geheel (met vulling) uit te halen.

 

> Vraag
Meerdere kleuren bestellen en toch in aanmerking komen voor korting?

 

Antwoord:
Dat kan. Wanneer u meerdere kleuren wilt bestellen, zijn de kortingen ook van toepassing. Voer dan eerst 1 kleur in voor het totaal aantal kussens dat u wenst te ontvangen. Bij het invoeren van de adresgegevens is onderin ruimte "uw bericht aan ons". Geef hier de gewenste aantallen en kleuren aan die gewenst zijn om te ontvangen.

 

>Vraag
Zijn alle prijzen incl. BTW ?


Antwoord:
Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW, wijzigingen voorbehouden.

em_brand_01.jpg
em_brand_02.jpg
em_brand_03.jpg
em_brand_04.jpg
em_brand_05.jpg
em_brand_06.jpg
em_brand_02.jpg
em_brand_02.jpg 
em_brand_07.jpg
em_brand_08.jpg
em_brand_09.jpg